tisdag 3 maj 2011

Legolek!

Hej allihop!
Vad kul det var för mig att komma tillbaka från min Spanienresa och se hur fint Yvonne hade designat vår blogg. Glada barn och fin majbrasa! Tyvärr var det väl ganska trist väder på Valborg? eller kunde ni gå till någon brasa med era föräldrar?

Nu har jag en idé! Ska vi ha lite Legolek tillsammans? Titta här vad Gabriel har skapat! En krokodil och en skridskoåkare. Kom in till oss på Jollen och titta. Vore det inte kul att bygga tillsammans någon dag?

Nu snöar det och vi ska till 112-dagen i morgon. Det får bli vinterkläderna på igen. Vi ses då?
hälsar
Ann

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Vi vill gärna bygga Lego med er och ni kan komma till Lill-Skutan och bygga också.
    Hälsningar Lill-Skutan

    SvaraRadera
  2. Sagan va jete bra HeLASAR NADINE

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tyckte om den, Nadine. Jag blev glad när jag såg din kommentar. Bloggen är ju till för er barn att läsa och skriva i.

    SvaraRadera
  4. Hej Nadine. Vad du är duktig på att skriva (fast det visste jag ju redan). Kul att du besöker bloggen.

    SvaraRadera